NAISTEN KUNTOKOULU

Mia Piiroinen

Personal training
Mitä, millaista, kenelle?

Personal training on henkilökohtaista opastusta,ohjausta ja valmennusta eli henkilökohtaista kuntovalmennusta.

Harjoitussuunnitelmat ja ohjelmat laaditaan jokaisen omien tarpeiden ja tavoitteiden saavuttamiseksi, yhdessä käytyjen suunnittelukeskustelujen pohjalta.

Harjoittelu voi tapahtua kuntosalilla, jumppasalissa, ulkona, uimahallissa, asiakkaan kotona eli ihan sopimuksen ja asiakkaan toiveiden mukaan.

Personal trainer laatii ohjelmat, harjoitussuunnitelmat, opastaa, kannustaa, patistaa, tsemppaa, on tukena jos esim. kuntosalilla käynti yksin tuntuu epävarmalta.

Kenelle oma personal trainer?

Jokaiselle tuloksia kaipaavalle. Aloittelijalle alkuun pääsemiseksi. Jo harjoitelleelle, kun tuntuu, että tuloksia ei synny ja harjoittelu polkee paikallaan. Kuntoutujalle, kun ei yksin uskalla lähteä liikkumaan. Laihduttajalle, kun paino ei putoa yrityksistä huolimatta - tai henkilölle, jonka ei tulisi lähdettyä kuntoilemaan ilman jonkun tukea ja kannustusta.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä, sovitaan ensimmäinen ilmainen tapaaminen, joka ei velvoita asiakasta mihinkään. Mietitään yhdessä sopivin aloituspaketti tavoitteisiin nähden. Mia Piiroinen puh. 050 467 1241.

KEHON MUOKKAUS/PAINON HALLINTA 10 vkoa

• Haluatko pudottaa painoa ja kiinteytyä?
  • Tarvitsetko tukea liikunnan aloittamiseen vai tarvitsetko apua liikunnan suunnitteluun, että liikut oikein?
  • Oletko kyllästynyt nykyiseen olemukseesi?
  • Tarvitsetko tukea ja kannustusta elämäntapamuutokseen?

Nyt on mahdollisuus osallistua 10 viikon kehon muokkaukseen Personal Trainer Mia Piiroisen kanssa 8-12 hengen ryhmässä Naisten Kuntokoulussa.

10 viikon ohjelma, joka soveltuu kaiken ikäisille ja kokoisille ihmisille. Painonpudottajille tai sinulle joka haluat kasvattaa kuntoasi, kaikille jotka haluavat muutosta omaan olemukseensa.

• Saat selkeät ja helposti noudatettavat ruokailu- ja liikuntaohjeet jokaiselle viikolle.
  • Saat täydellisen ohjeistuksen harjoitteluun, joka tukee kiinteytymistä ja rasvanpolttoa. Naisten ongelma-alueet ovat huomioitu (reidet, peppu ja vatsa). Saat kuntosaliohjelman tai lihaskunto-ohjeet kotona soveltuvaan treeniin.
  • Personal Trainer Mia Piiroinen tarjoaa sinulle tietoa, tukea ja tsemppaa onnistumisiin.
  • 11 tapaamista Mia kanssa, josta ensimmäinen henkilökohtainen tapaaminen kahdestaan, jossa kartoitetaan lähtötilanne ja tavoitteet sekä tehdään kehonkoostumusmittaus. Seuraavat tapaamiset ovat viikoittain ryhmässä, jolloin tehdään vaihtuva yhteinen treeni, joka soveltuu kaikille vasta-alkajista konkareihin.

Koko paketin hinta 210 €

Meille käy normaalien maksukorttien ja käteisen lisäksi Smartum-setelit tai -kortti, Virike- ja Tyky-liikuntasetelit, Sporttipassi ja Ticket Mind&Body.;

Kehon muokkauksen aikataulu:

Viikoilla 2-4 henkilökohtainen kahdenkeskinen tapaaminen.

Viikolla 4 yhteiset tapaamiset ja treenit ryhmässä.

RyhmäPäiväAika
Ryhmä 1Maanantaisin18.45 alkaa 20.1.
Ryhmä 2Tiistaisin17.30 alkaa 21.1.
Ryhmä 3Keskiviikkoisin16.00 alkaa 22.1.
Ryhmä 4Sunnuntaisin17.00 alkaa 26.1.

Ota nyt uusi suunta elämällesi.
Soita ja ilmoittaudu mukaan.

Hinnasto

Starttipaketti 12 viikkoa

• sisältää alkutestauksen (lihaskunto, hapenottokyvyn testaus UKK/Polar-testit, verenpaine, kehonkoostumus mm. BMI, rasvaprosentti, sisäelinrasva, luustolihasmassa)
  • alkuhaastattelu ja tilannekartoitus
  • henkilökohtainen harjoitusohjelma ja käyttöopastus
  • ravintoneuvonta ja ruokapäiväkirja 4 pv, analyysi + palaute
  • yhteensä 10 tapaamista (joista kaksi kuntotestaukseen, alku ja loppu), tapaamisen kesto 60 min.
  • puhelin/sähköpostikonsultointi valmentajan kanssa sopimusajalla arkisin klo 9.00-19.00
  • hinta 160 € / 4 vkoa, 12 vkoa yhteensä 480 € (sis. alv 22 %)
  • hintaan lisätään kilometrikorvaukset, jos tapaamiset ovat Joensuun keskusta-alueen ulkopuolella

Hyvinvointipaketti

Hyvinvointipaketti on tarkoitettu naisille, jotka haluavat voida hyvin, kiinteyttää kehoaan, piristää ulkonäköään, haluavat yksilöllistä Personal Training-ohjausta sekä saada mukavia kokemuksia liikunnasta!

Kolmen kuukauden paketti sisältää:

• Naisten Kuntokoulun kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut kolmen kuukauden ajan
  • viikko-ohjelma liikuntaan
  • ravinto-ohjaus
  • kuntosaliohjelma ja -ohjaus sekä kotiohjelma
  • testaukset (lihaskunto, liikkuvuus, Polar-testi, verenpaine, kehonkoostumus)
  • kirjallista materiaalia
  • 5 Personal Training -tapaamista (kesto n. 60min.)
    • 1. kerta; alkukartoitus, alkutestit ja ravinto-ohjaus
    • kerrat 2-4; yhteinen treenikerta
    • 5. kerta; lopputreeni ja testit

Kolmen kuukauden paketin hinta 90 € / kk, yhteensä 270 €.

Ryhmät

Valmennuspaketti voidaan toteuttaa myös pienryhmässä. Ryhmä voi koostua tutusta kaveriporukasta tai aviopuolisoista. Kokoa 2-4 hengen ryhmä ja aloittakaa yhdessä elämäntaparemontti!

Ryhmän valmennuspaketti sisältää:

• alkutestauksen (lihaskunto, hapenottokyvyn testaus UKK/Polar-testit, verenpaine, kehonkoostumus mm. BMI, rasvaprosentti, sisäelinrasva, luustolihasmassa)
  • henkilökohtaisen haastattelun ja tilannekartoituksen
  • liikuntaohjelman jokaiselle ryhmän jäsenelle
  • ravintoneuvonta ja ruokapäiväkirja 3 pv, analyysi + palaute
  • valittujen liikuntalajien ohjaus tehdään ryhmänä yhdessä sovittuina ajankohtina

Ryhmän valmennuspaketti voidaan koostaa ryhmän toiveiden mukaan. Pyydä Tarjous!

• 2 henkilöä: 44 € /tunti/ henkilö
  • 3 henkilöä: 40 € /tunti/ henkilö
  • 4 henkilöä: 36 € /tunti/ henkilö

Copyright © 2009 Naisten Kuntokoulu. All rights reserved.