Kuntosali

Tuntuuko, että et tiedä mitä kuntosalilla pitäisi tehdä? Tai oletko harjoitellut kauan samalla kaavalla ja kaipaisit muutosta? Vai oletko aloittamassa uuden harrastuksen?

Naisten kuntokoululta sinun on mahdollisuus varata aika henkilökohtaisen kuntosaliohjelman tekoon. Saat juuri sinulle sopivat liikkeet ja voit olla varma, että tekemistäsi liikkeistä on hyötyä. Ohjelma tehdään toiveidesi mukaisesti oli sitten tavoitteena laihdutus, kiinteytys, kuntoutus tai voiman hankinta.

Henkilökohtainen Kuntosaliohjelma maksaa 45 € (opiskelijat ja eläkeläiset 42 €) ja hintaan sisältyy:

haastattelu
liikkeiden ja suoritustekniikoiden läpikäynti
venytyksien neuvominen

Sekä 6-10 viikon päästä aloituksesta tapahtuva ilmainen päivitys = kerrataan liikkeet ja tehdään tilalle uusi ohjelma.

Eli saat kaksi kuntosaliohjelmaa ja opastuksen liikkeisiin, kattavan valikoiman venytyksiä ja varmuuden siitä, että teet jotain hyödyllistä!

KYSY ROHKEASTI AIKAA PAIKAN PÄÄLLÄ KÄYMÄLLÄ TAI PUHELIMITSE.

Spinning

Aerobisen harjoittelun suurin edistysaskel sitten aerobicin!

Spinning eli sisäpyöräily on ylivoimainen laji kalorien polttajana. Se kehittää peruskuntoa, vahvistaa sydäntä ja verenkiertoelimistöä sekä suuria jalkalihaksia, pakaroita, pohkeita ja alaselkää. Spinningissä kasvaa hapenottokyky, vauhtikestävyys sekä lihaskestävyys. Spinning on turvallinen lajivalinta, sillä spinning-tunneilla voit säätää vastuksen ja polkemistahdin oman kunnon mukaan. Spinning ei myöskään kuormita niveliä kuten esimerkiksi juoksu, ja sopii siten hyvin myös painonpudottajille.

Yhdessä liikkuminen on aina hauskempaa kuin yksin. Hyvä musiikki, ohjaajan luoma mielikuvareitti ja ryhmän kannustus auttavat sinua puristamaan enemmän itsestäsi irti.

Spinning-tunnilla ei sada, eikä pakkanen pauku nurkissa, vaan hiki lentää ja meno on mahtavaa. Varaa paikkasi ajoissa puhelimella tai paikan päällä käymällä kun ohjaajat ovat paikalla.

Muista ottaa mukaan juomapullo ja hikipyyhe!

Ohjaajat

Mia